Kampaņas “Latvijas labums” PIENA MĒNESĪ piena produktu patēriņš pieaudzis teju par ceturtdaļu

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) un Kooperatīvās sabiedrības Latvijas Piensaimnieku Centrālā Savienība biedru un sadarbības partneru – piena pārstrādātāju: Food Union, Tukuma Piens, Talsu Piensaimnieks, Smiltenes piens, Cesvaines piens un piensaimnieku kooperatīvās sabiedrības “Straupe” – īstenotais “piena mēnesis,” kas sociālās kampaņas “Latvijas labums” ietvaros komunikācijā tika izcelts visu novembri, devis labus rezultātus!

“Piena produktu pašpatēriņš Latvijā, salīdzinot ar tādu pat periodu pērn, lielākajās mazumtirdzniecības ķēdēs – Rimi un Maxima – pieaudzis vidēji par 20 – 25%,” gandarījumu par sasniegto rezultātu pauž LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš.

Kā atzīst Rimi Latvia vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste Laura Podskočija: “Latvijā ražotu piena produktu pieprasījums Rimi veikalos turpina saglabāties augsts – novembrī tas ir vidēji par 25% lielāks nekā šajā pat periodā pērn.”

Savukārt Maxima Latvija Komunikācijas vadītājs Jānis Beseris norāda: “Apkopojot datus par novembri, secinām, ka šajā mēnesī, salīdzinot ar aizvadītā gada novembri, ir pieauguši pašmāju piena produktu pārdošanas apjomi. Ja vērtējam pieprasītākās kategorijas: kausēto un smērējamo biezpiena sieru pieaugums ir 50%, pieprasījums pēc biezpiena pieaudzis par 35%, pēc sviesta par 30%, jogurtiem – 28%, savukārt krējuma par 13%.

“Mazumtirgotāja ELVI pārdošanas dati novembrī liecina par piena produktu pieprasījuma kāpumu. Vislielākais pieaugums – par 16% – bijis jogurtiem, dzeramajiem jogurtiem un lakto,” atzīst SIA „ELVI Latvija” komercdirektore Laila Vārtukapteine, papildinot – kopumā piena un piena produktu piedāvājumu klāstā veikalos ELVI galvenokārt ir nopērkami pašmāju ražojumi, veidojot pat 95% īpatsvaru.

Jau ziņots, ka decembris kampaņas ietvaros noteikts par mēnesi, kurā ikviens aicināts izvēlēties vietējās dāvanas svētkiem, lai savējiem tiek Latvijas labumi!

Jau ziņots, ka š.g. 25.augustā LTRK un partneri aizsāka Latvijā ražotā izvēli atbalstošu sociālo kampaņu “Latvijas Labums.”

“Latvijas Labums” nav īstermiņa kampaņa. Tā ir ilgtermiņa domāšana. Par to, kā ar mazām ikdienas izvēlēm šodien, uzlabot savu un Latvijas ikdienu rīt. 27.septembrī “Latvijas labumu” PARĀDĒ vairāk nekā 100 uzņēmēju piedalījās savas produkcijas un pakalpojumus reprezentējošā gājienā un tam sekojošā izstādē – gadatirgū Vērmanes dārzā, savukārt novembrī – “piena mēnesī” – kampaņas fokusā bija vietējo piena ražotāju, pārstrādātāju un tirgotāju atbalsts, veicinot Latvijā ražoto piena produktu pašpatēriņu.

Kampaņā “Latvijas Labums” iesaistījušās gan lauksaimnieku, mājražotāju un uzņēmēju apvienības, gan tirgotāji, pakalpojumu sniedzēji un ražotāji – kopumā teju 200 partneru. Vairāk par kampaņu un tās aktivitātēm iespējams uzzināt mājas lapā www.latvijaslabums.lv; kampaņas jaunumiem sekot līdzi Facebook, Twitter